136997
Książka
W koszyku
Podręcznik porządkuje najnowsze osiągnięcia neuropsychologii klinicznej, wprowadza w złożone problemy, z jakimi borykają się osoby z uszkodzeniami mózgu. Główna część książki została poświęcona analizie zaburzeń świadomości, procesów poznawczych, emocjonalnych i zachowania, ze szczególnym uwzględnieniem dynamiki i przenikania objawów. Przyjęty przez autorów nowy paradygmat pracy mózgu, oparty na teorii mikrogenetycznej, umożliwił ukazanie struktur i procesów psychicznych w dynamiczny sposób. Podręcznik został wzbogacony analizami przypadków z praktyki autorów oraz nowymi interpretacjami przypadków klasycznych. Postaramy się udzielić odpowiedzi na wiele pytań, jakie rodzą się w procesie diagnozy i leczenia osób ze zróżnicowanymi uszkodzeniami mózgu. Naszym celem jest podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji specjalistów w zakresie nowych (i sprawdzonych) paradygmatów badawczych oraz wynikającego z nich podejścia procesowego do diagnozy i terapii pacjenta. Prezentowane wyniki badań uzyskaliśmy najczęściej wykorzystując nowe neurotechnologie, co powinno przyczynić się do lepszego zrozumienia istoty spektrum zaburzeń, jakie powstają w następstwie zróżnicowanych uszkodzeń mózgu. Mamy nadzieję, że sprostamy wyzwaniom tej nowej ery w lecznictwie.
Status dostępności:
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej